sda

Hej
Idag sov classy-classy-tjejen, som jag skrev om här nedan, över hos mig. Liam var borta, jag vet inte vart. Det kändes konstigt att vara själv, det kändes bra att du var här. Vi lagade mat, pasta. Vi pratade, vi tittade på en film, vi pratade lite mer.

Jag satte på en cd - Chet Baker sings Chet Baker. Du lyssnade på elektro egentligen och Chet Baker är 50-talsjazz, men du gav det en ärlig chans.  Vi halvlåg tysta, det var bekvämt bland alla kuddar i min soffa. Du somnade. Jag tittade på dig ett tag, sedan somnade jag med. Jag vågade krypa närmare än vad jag hade gjort om du hade varit vaken. Du vaknade sedan, jag sov. Du väckte mig, kysste mig. Vi pratade ännu lite mer, jag gillar din röst.

Liam kom hem, stupfull. Du gick hem.



Kommentarer
Postat av: alice

det är synd att du inte skriver här mer. hmmm.

2010-08-06 @ 19:53:58
URL: http://morninghollow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0