vi börjar programmet med en chock

Jag brukar göra saker. Antagligen lite mer saker än vad du brukar göra.
Idag träffade jag en dam på en sten som frågade mig vad jag gjorde, jag skulle ut, sa jag.
Hon sa att hon tyckte det var onödigt. "Fest.. roligheter.." sa hon, "är man lyckligare utan i längden."
Hon sa åt mig att skriva istället. Jag svarade att jag var dålig på det och att jag hellre gick ut.
Jag är inte dålig på att skriva, men jag kände för att gå ut. Det kändes som ett bra svar.
Hon suckade bara, nickade till mig och jag gick vidare. Tittade ner på mina kängor, på björklöv och blöt asfalt.

Jag gick inte ut, för liam ringde mig och sa att han startat en blogg. Jag gick istället en runda i området, tittade på mer löv och skrattade för mig själv. Liam är inte bloggtypen. Utan att vara för elak kan jag mer kalla honom.. sitta hemma-vara-cynisk-dricka-te-och-vara-hatiskt-kulturelltypen.

Så jag gick hem och startade en blogg. Vi är enligt många två ganska speciella herrar, varför inte dela med sig av detta?

/ William

Kommentarer
Postat av: liam

pfft...

tur att det var du som sade det där.

annars hade du fått stryk.



operation butik imorgon eller?



L

2009-10-09 @ 20:09:12
URL: http://lostcitylimits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0