Oj

Förlåt. Jag glömde bort att jag hade den här grejen, tror jag.

I helgen hade vi fest, eller, jag hade fest.
Det kom en del folk, vi satt på våran balkong och spelade gitarr och drack vin. Sedan blev det mer party och det fortsatte fram till soluppgången. Vaknade runt lunch med samma person jag alltid lyckas vakna med efter såna här tillställningar,

Tänk er: Någon du tycker om, någon du inte känner, men tycker om. Någon du inte vill lära känna egentligen. Det hade inte förändrat något om du gjorde det. En sån person. Hon tycker väldigt mycket om mig, för mycket.

Allt detta tänker man inte på när man har fest. Därför vaknar jag alltid med henne (dig).

Liam hatar mig för det här. Jag hatar aldrig mig själv.

Nu ska jag ut och göra något vettigt av mitt liv! Som att köpa en katt. Jag vill ha en katt. Uppdatering kommer snarast på detta äventyr.


Någon som har namnförslag?

Kommentarer
Postat av: liam

jag hatar inte?

jo, kanske. för att jag brukar göra så själv.

äh. men hatar gör jag inte. varför har du fått för dig det?



L

2009-10-13 @ 18:30:15
URL: http://lostcitylimits.blogg.se/
Postat av: liam

p.s: den kan ju heta liam jr.



d.s

2009-10-13 @ 18:32:33
URL: http://lostcitylimits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0