Lite mer om William

Jag vet inte hur riskfyllt det är att skriva det här, men jag ska skriva det i alla fall. Jag lever farligt.

Jag heter William, jag är 19 år. Jag bor i en stad i Sverige. Jag delar lägenhet med min homie Liam, vi har varit bästa vänner väldigt länge. Jag har inte så många andra vänner jag umgås med varje dag, men jag älskar att träffa människor. Alla känner William, William känner.. Liam.

Skolan tog slut i våras, så nu gör jag ingenting särskilt. Min utbildning var inte så speciell, men jag har andra pengar att leva på ett bra tag framöver. Så nu förtiden gör jag bara vad jag känner för. Jag känner för ganska speciella grejer.

Inatt ska jag ut på äventyr (om ingen tant stoppar mig).

Operation butik. Det är det här jag menar med att leva farligt.
Min blogg kommer vara ganska anonym ett tag framöver, för jag lever farligt.

Inatt ska jag bryta mig in, röra till i hyllorna, sortera om. De har de så ruskigt välsorterat i små mataffärer.

Ni kanske undrar varför? Varför skriver jag det här?

Jag vet faktiskt inte varför.

Kommentarer
Postat av: liam

lär ju bli grymt.

hm... undrar om det kommer med på nyheterna?



L

2009-10-09 @ 22:08:31
URL: http://lostcitylimits.blogg.se/
Postat av: alice

ni verkar nästan som samma person änsålänge. men jo detta verkar intressant. guess i'll keep on coming. if you can keep my interest. men anonymt är väl alltid lockande

2009-10-10 @ 00:36:45
URL: http://morninghollow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0