Boll

Inbrytning avklarad! Jag tänker inte avslöja så mycket mer men allt gick enligt planen. En ganska korkad idé måste jag säga såhär i efterhand. Men det var jävlgit skoj att springa runt ensam i en affär och möblera om allting till absurdum.

Idag ska jag bara stanna hemma och sova/läsa. Jag har börjat läsa en bok som heter naiv super.

Killen i boken köpte en boll i kapitlet jag läste nu, det är jag lite sugen på att göra. Det lät så trevligt att bara stå och kasta en boll mot en vägg i brist på annat att göra. Haha det lät ironiskt, men jag menar det. Jag har varit väldigt stressad och upptagen fram tills för några veckor sedan. Nu gör jag bara vad jag känner för, och det är en process att komma på vad man vill göra när man inte måste någonting.

Ikväll får jag fint besök. Vi ska ha lite fest här, med några nära vänner, några av liams beundrare och det lösa folket som alltid kommer på köpet. Har man en stor lägenhet för sig själva blir det ofta fest.

Haha, kommentaren om att jag och Liam låter som samma person, är nog nästan sann. Fast det är vi inte, men vi sitter bredvid varandra och skriver.

Will - Liam. Den du.

Fridens!

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: tack! trivs i dom välidgt mkt :) . okej ska testa det nästa gång kanske =)

2009-10-10 @ 17:43:08
URL: http://maliningvarsson.blogg.se/
Postat av: liam

samma person? hahaha.

fast det vore något i och för sig..

på något sätt hade saker varit så mycket enklare då.

siamesoperation, vad säger du om det?



p.s vad gör du på toan egentligen?

du har fixat dig i en timme nu.

hahaha. du kan väl vänta med att runka tills du fångat en brud.



L

2009-10-10 @ 19:37:57
URL: http://lostcitylimits.blogg.se/
Postat av: Charlie

tackar så mycket :)

2009-10-10 @ 19:54:49
URL: http://redandblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0